کاربری های لمبه
نام دیگر ورق دامپا، ورق لمبه است که از زمانهای قدیم برای ساخت سقف های شیروانی و ویلاها مورد استفاده قرار می گرفت و امروزه این چنین ورقهایی برای ساخت سردر ورودی منازل و ورودی پارکینگ و سقفهای بیرونی ساختمان مانند تراس و شاه نشین مورد استفاده قرار میگیرند. این چنین ورقهایی در ساخت پارکینگهای بزرگ مانند پارکینگ فروشگاهها و تالارها استفاده میشوند.
سقفهای سالنهای سینما و سالن کنفرانس نیز با این نوع ورقها ساخته میشود. لمبه فلزی رنگ سفید برای ساخت سقف کاذب مناسب است و لمبه فلزی در رنگهای مختلف کاربردهای فراوانی دارند.
انواع ورق لمبه
مهمترین طبقه بندی ورق های لمبه بدین شرح است:
- ورق لمبه آلومینیومی
- ورق لمبه گالوانیزه
- ورق لمبه رنگی
- ورق لمبه استیل
- ورق لمبه سفارشی
- ورق لمبه آهنی
طبقه بندی دیگر ورق لمبه فلزی
- ورق لمبه طولی ـ تولید به صورت رول فرمینگ و با دستگاههای تمام اتوماتیک و براساس سفارش مشتری
- ورق لمبه سنتی ـ تولید توسط دستگاه پرس به طول 2/5 و 2 متری
ضخامت ورق های لمبه
- ورق لمبه به ضخامت 18/0 میلی متر
- ورق لمبه به ضخامت 20/0 میلی متر
- ورق لمبه به ضخامت 30/0 میلی متر
- ورق لمبه به ضخامت 35/0 میلی متر
- ورق لمبه به ضخامت 40/0 میلی متر
- ورق لمبه به ضخامت 45/0 میلی متر
- ورق لمبه به ضخامت 47/0 میلی متر
- ورق لمبه به ضخامت 50/0 میلی متر
- ورق لمبه به ضخامت 55/0 میلی متر
- ورق لمبه به ضخامت 60/0 میلی متر
- ورق لمبه به ضخامت 70/0 میلی متر
- ورق لمبه به ضخامت 80/0 میلی متر
- ورق لمبه به ضخامت 90/0 میلی متر
- ورق لمبه به ضخامت 1 میلی متر
وزن ورق لمبه
- وزن لمبه به طول 2 متر، عرض 1 متر، ضخامت 40/0 به رنگ سفید، در حدود 6200 گرم وزن دارد.
- ورق لمبه آهنی به طول 2/5 متر و عرض 125 سانتی متر و ضخامت 50/0، در حدود 12 کیلوگرم وزن دارد.
- ورق لمبه به طول 6 متر، عرض 1 متر، ضخامت 35/0 به رنگ سفید، در حدود 16/5 کیلوگرم وزن دارد.
قیمت ورق لمبه
ضخامت، طول، عرض، تعداد و جنس و نوع ورق، مهمترین عواملی هستند که در قیمت گذاری لمبه فلزی خام تاثیرگذار هستند.
است.
در حال حاضر شرکت ویلا بام یکی از مطرحترین شرکتها در زمینه فروش و اجرا انواع متریالهای سقفهای ساختمانی با بهترین کیفیت است. برخی از چشماندازهای این مجموعه شامل: تامین نیازهای مشتریان و پیشی گرفتن از نیازهای آنها، ارائه و معرفی جدیدترین مدلها و نوآوریها در تولید، بهکارگیری کارکنان ماهر، دستیابی به کیفیت برتر در ارائه محصول، به دست آوردن اطمینان و اعتماد مشتری، ارائه قیمتهای منصفانه، همکاری شفاف و ماندگار با مشتریان با در نظر گرفتن اصل احترام، تعامل بر پایه توزیع منصفانه منافع در جهت سود طرفین و پایبندی بر اصول پذیرفته شده و عرف بازرگانی است.