اجزای تشکیلدهنده فورتیزا
- فولاد به ضخامت 30/0 میلی متر
- آلوم زینک، دوام آلومینیوم به همراه با مقاومت زینک باعث میشود تا نسبت به خوردگی مقاومت بالایی داشته و در مقایسه با ورق های گالوانیزه، مقاومت بیشتری داشته باشد.
- رزین اکریلیک، وجود این لایه باعث میشود تا در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، مقاوم بوده و پوسیدگی و خوردگی نداشته باشد.
- لایه پایه ای، چسبنده بوده و سنگریزه ها را روی سقف نگه میدارد.
- سنگریزههای طبیعی؛عایقی در برابر صدای باران بوده، غیرقابل اشتعال و دیرگداز بوده و رنگ روف تایل را بوجود میآورند.
- لعاب، مانع از نفوذ گرد و غبار به داخل سنگریزهها شده و در نهایت سنگریزهها را درخشان کرده و رنگ آن ها را ثابت نگه می دارد.
ویژگیهای فورتیزا
- عدم خوردگی، فرسودگی و پوسیدگی
- عدم ریزش سنگریزهها بخاطر عوامل طبیعی
- عدم نفوذ و جذب آب
- عدم نیاز به عایق حرارتی
- سبک
- مقاوم در برابر باد، گردباد و طوفان با سرعت 200 کیلومتر در ساعت
- تحمل وزن برف به اندازه 320 کیلوگرم بر مترمربع
- مقاومت نسبت به آتشسوزی
- ثبات رنگ علی رغم تابش اشعههای خورشید
ورق فورتیزا، از آلوزینک و ورق آلیاژ شده ساخته شده ، بارانهای اسیدی ، سرما و گرما؛ به آن تاثیری ندارد و در عین حال سبک نیز است. از چندین لایه درست شده اند و اشعههای خورشید نیز نمی تواند رنگ این روف تایل ها را از بین ببرد.روف تایل فورتیزا یکی از روشها برای مسقف کردن سقف ویلاست. نسبت به عوامل جوی محیط مقاوم بوده به سقف ویلا، زیبایی خاصی میدهد.
شرکت بام تایل نمایندگی تایلهای سنگریزهای را دارد و در زمینه فروش تایل سنگریزه، فروش تایل سنگدانهای، فروش ورق سنگدانهای ، فروش تایل طرح سنگریزه فعالیت دارد.
روف تایل فورتیزا، یکی از جدیدترین متریال مسقف کردن سقف ویلاست. شرکت بام تایل از بهترین و مرغوبترین متریالها جهت ساخت روف تایل فورتیزا استفاده می کند و آنها را با قیمت مناسب به خریداران عرضه میکند که با استقبال مشتریان مواجه شده است.
در حال حاضر شرکت ویلا بام یکی از مطرحترین شرکتها در زمینه فروش و اجرا انواع متریالهای سقفهای ساختمانی با بهترین کیفیت است. برخی از چشماندازهای این مجموعه شامل: تامین نیازهای مشتریان و پیشی گرفتن از نیازهای آنها، ارائه و معرفی جدیدترین مدلها و نوآوریها در تولید، بهکارگیری کارکنان ماهر، دستیابی به کیفیت برتر در ارائه محصول، به دست آوردن اطمینان و اعتماد مشتری، ارائه قیمتهای منصفانه، همکاری شفاف و ماندگار با مشتریان با در نظر گرفتن اصل احترام، تعامل بر پایه توزیع منصفانه منافع در جهت سود طرفین و پایبندی بر اصول پذیرفته شده و عرف بازرگانی است.