آشنایی با بام‌ تایل سنگریزه‌ای و ویژگی‌های آن

همانطور که می‌دانید برای محافظت از سقف ویلا و خانه‌ها در نقاطی که پر باران هستند و همچنین دارای رطوبت بالایی می‌باشند از سقف‌های شیبدار استفاده می‌کنند که دارای انواع متعددی می‌باشند. یکی از پیشرفته‌ترین انواع سقف‌های شیبدار، بام تایل می‌باشد. آیا با این نوع سقف شیبدار و انواع آن آشنایی دارید؟ در ادامه این مقاله شما را با این سقف شیبدار، انواع و همچنین ویژگی‌های آن آشنا می‌کنیم.

بام تایل چیست؟

همانطور که اشاره کردیم بام تایل، یکی از انواع سقف‌های شیبدار می‌باشد. کاربرد بام تایل، پوشش سقف‌ آلاچیق، سردرب، پیشانی ساختمان، ورودی و سقف‎های شیبدار می‌باشد. البته باید اشاره کنیم که برای پوشش سقف سالن‌های ورزشی، مرغداری، ویلاها، پمپ بنزین و هر سازه‌ای که به سقف شیبدار احتیاج داشته باشد نیز می‌توان از بام تایل استفاده کرد. همانطور که می‌دانید سقف‌های شیبدار دارای مزایای زیادی می‌باشند برای نمونه در برابر باد، باران و برف مستحکم و مقاوم هستند اما همانطور که می‌دانید دارای انواع متعددی می‌باشند که برخی از آنها دارای مدرن‌ترین فناوری‌های روز هستند، یکی از انواع سقف‌های شیبدار که در طراحی و ساخت آن‌ها از مدرن‌ترین فناوری‌ها استفاده شده است، بام تایل می‌باشد. بام تایل نیز دارای انواع متعددی می‌باشد که یکی از انواع آن بام تایل سنگریزه‌ای است. در ادامه شما را با این نوع بام تایل آشنا خواهیم کرد.

بام تایل سنگریزه‌ای چیست؟

یکی از زیباترین انواع بام تایل، بام تایل سنگریزه‌ای می‌باشد زیرا این نوع بام تایل دارای بافت‌های نامنظم  برجسته‌ای می‌باشد که مات هستند و همین ویژگی‌ها باعث ظاهر فوق‌العاده زیبای این بام تایل شده است. از ویژگی‌های این نوع بام تایل می‌توان به مقاومت بسیار بالای آن در برابر نفوذ آب، مقاومت بالای مکانیکی و همچنین انعطاف‌پذیری بالای آن اشاره کرد.

ویژگی‌های بام تایل سنگریزه‌ای

  • این نوع پوشش بام تایل دارای زیبایی منحصربه‌فردی است از این رو جلو فوق‌العاده زیبایی را به ساختمان و یا ویلا می‌دهد و باعث می‌شود که همه در نگاه اول جذب آن شوند.
  • دارای هم‌پوشانی فوق‌العاده بالایی می‌باشد، جالب است که بدانید ویژگی هم‌پوشانی مانع از نفوذ آب و رطوبت به داخل سقف و پوسیدگی آن می‌شود. از این رو بام تایل‌های سنگریزه‌ای بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای پوشش سقف شیبدار در مناطق پر بارش می‌باشد تا از نفوذ آب به داخل سقف به طرز قابل توجهی جلوگیری کند.
  • ورق‌های سنگریزه‌ای دارای وزن سبکی می‌باشند از این رو حمل و نصب آن‌ها کار آسانی است و مناسب‌ترین گزینه برای مناطق زلزله‌خیز محسوب می‌شوند.
  • مقاومت این نوع بام تایل در برابر باد و طوفان واقعا حیرت‌انگیز است به‌گونه‌ای که می‌توانند در برابر باد و طوفان تا سرعت 200 کیلومتر بر ساعت مقاومت کنند.
  • در برابر یخ‌زدگی و آتش‌سوزی نیز دارای مقاومت و پایداری بالایی می‌باشند.
  • بام تایل‌های سنگریزه‌ای توانایی تحمل وزن برف تا 200 کیلومتر در ساعت را دارند.
  • در برابر پوسیدگی، خوردگی و فرسودگی نیز دارای مقاومت بالایی می‌باشند از این رو نیازی به تعمیر و نگهداری و همچنین صرف هزینه‌های زیاد ندارند.
  • یکی از بهترین ویژگی‌های بام تایل‌های سنگریزه‌ای نسبت به سایر پوشش‌های سقف‌های شیبدار این است که به هیچ‌وجه دچار رنگ‌پریدگی و همچنین تغییر رنگ نمی‌شوند و در برابر تابش مستقیم نور آفتاب نیز دچار تغییر حالت نمی‌شوند چراکه در طراحی و ساخت آن‌ها از مدرن‌ترین فناوری‌ها استفاده شده است.
  • در برابر تغییرات ناگهانی آب و هوا دچار انقباض و انبساط نمی‎شوند چراکه از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می‌باشند.
  • دارای انعطاف‌پذیری بالایی می‌باشند.
  • سازگارترین نوع بام تایل با محیط زیست، بام تایل‌های سنگریزه‌ای هستند.
  • دارای تنوع بالایی از نظر طرح و رنگ می‌باشند.
  • در حداقل‌ترین و حداکثرترین شیب ( 12 تا 90 درجه ) قابل نصب هستند.

مشخصات فنی ورق‌های سنگریزه‌ای

  • طول: 1 متر
  • عرض: 42 سانتی‌متر
  • تعداد در هر متر مربع: 3 عدد
  • وزن: 8.1 کیلوگرم
  • وزن در هر متر مربع: 4.5 کیلوگرم

 

 

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
خواندن 4281 دفعه
تیم بام تایل

گروه ساختمانی بام تایل با سابقه ای دیرین و درخشان در زمینه اجرا و طراحی سقفهای ویلایی و ارایه محصولات به روز و باکیفیت ، در حال حاضر به عنوان یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه توزیع و پخش این گونه محصولات در ایران به فعالیت می پردازد .

برچسب‌ها

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

کانال سنگریزه المتاینستاگرام بام تاییل تلگرام بام تایل

درباره بام تایل

گروه تولیدی بام تایل با هدف تولید محصولاتی که منجر به صرفه جویی اقتصادی در رقابت با محصولات وارداتی میشود،تاسیس گردیده است .بام تایل با بهره گیری از تکنو لوژی پیشرفته و مرغوب تریت متریال،در حال توسعه محصولات خود است.هدف از تولیدات این محصولات توسعه و بهبود پوشش های سقفی در جهت افزایش ارزش املاک مشتریان است.

مشخصات تماس

کارخانه:شهرک صنعتی شمس آباد-بلوار نگارستان-خ دی-پ31

تلفن :02155449763

همراه : 09121717911

با مدیریت مجموعه تماس و کاملا رایگان مشاوره بگیرید

Website Traffic

آمار بازدید سایت

بالا