ویژگی های تایل سنگریزه‌ای بام تایل

سقف های شیروانی سنگریزه ای یکی از مدرن ترین و جدیدترین پوشش های سقفی است که بیشتر با برندهایی مثل فورتیزا و دکرا شناخته می شوند.دو برند دکرا و فورتیزا، هشت لایه اصلی دارد که فولاد لایه اصلی آن بوده و سنگریزه های طبیعی لایه دوم را تشکیل می دهند. فولاد ضد ضربه و ضد آب است. برند فورتیزا ضد آتش و ضد حریق بوده که برند شینگل این گونه نیست. فورتیزا در مقایسه با نمونه های مشابه 3 برابر ماندگاری بیشتری دارد. فورتیزا نسبت به نمونه های مشابه خود طویل تر بوده است.

لایه های اصلی پوشش سنگریزه های طبیعی سقف های شیروانی

  1. لایه اول، سقف شیبدار یا سنگریزه های طبیعی فولادی با ضخامت 4 میلی متر
  2. لایه دوم، ورق های آلیاژی یا آلوزینک و نقش محافظت از سقف در برابر باران های اسیدی
  3. لایه رزین اکریلیک، لایه محافظ آلوزینک
  4. لایه چسبنده، چسبندگی سنگریزه به آلوزینک و افزایش مقاومت
  5. لایه سنگریزه های طبیعی و وظیفه عایق صوتی به داخل سازه
  6. لایه لعابی پوشش سقف شیبدار و شفافیت تایل

تایل سنگریزه ای بام تایل از ورق گالوانیزه با رویه پلی اورتان ساخته شده و طول این تایل سنگریزه ای یک متر و عرض آن 42 سانتی متر است.کشور ایران و بسیاری از کشورهای خاورمیانه از بام تایل در پوشش های سقف های شیبدار خود استفاده می کنند و این نوع پوشش به ضخامت 5/0یا 6/0 میلی متر بوده و براساس طرح سنگریزه و با رنگ بندی های مختلفی تولید می شود.

شرکت بام تایل، تایل سنگریزه ای خود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند و شما هم وطنان گرامی می توانید جهت پوشش سازه ها و ویلاهای خودتان از این محصول استفاده کنید.

ویژگی های تایل سنگریزه ای

  • مقاومت نسبت به نور خورشید، رطوبت و نوسانات دمایی مهم ترین مشخصه تایل سنگریزه ای ساخته کشورهای اروپایی
  • مقاومت نسبت به خش و رنگ مات، بخاطر ویژگی برجستگی و نامنظم بودن، زیبایی منحصربفرد و کیفیت بالا
  • سبک
  • عدم تغییر رنگ و ماندگاری بالا
  • رنگ بندی های مختلف و متنوع
  • قابلیت نصب بر روی تمامی سطوح
  • نصب سریع و آسان
  • عایق بندی نسبت به آب و رطوبت
  • منعطف و مقاوم نسبت به عوامل جوی و محیطی

در حال حاضر شرکت ویلا بام یکی از مطرح‌ترین شرکت‌ها در زمینه  فروش و اجرا انواع متریال‌های سقف‌های ساختمانی با بهترین کیفیت است. برخی از چشم‌اندازهای این مجموعه شامل: تامین نیازهای مشتریان و پیشی گرفتن از نیازهای آن‌ها، ارائه و معرفی جدیدترین مدل‌ها و نوآوری‌ها در تولید، به‌کارگیری کارکنان ماهر، دستیابی به کیفیت برتر در ارائه محصول، به دست آوردن اطمینان و اعتماد مشتری، ارائه قیمت‌های منصفانه، همکاری شفاف و ماندگار با مشتریان با در نظر گرفتن اصل احترام، تعامل بر پایه توزیع منصفانه منافع در جهت سود طرفین و پایبندی بر اصول پذیرفته شده و عرف بازرگانی است.

 

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
خواندن 1663 دفعه
تیم بام تایل

گروه ساختمانی بام تایل با سابقه ای دیرین و درخشان در زمینه اجرا و طراحی سقفهای ویلایی و ارایه محصولات به روز و باکیفیت ، در حال حاضر به عنوان یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه توزیع و پخش این گونه محصولات در ایران به فعالیت می پردازد .

برچسب‌ها

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

کانال سنگریزه المتاینستاگرام بام تاییل تلگرام بام تایل

درباره بام تایل

گروه تولیدی بام تایل با هدف تولید محصولاتی که منجر به صرفه جویی اقتصادی در رقابت با محصولات وارداتی میشود،تاسیس گردیده است .بام تایل با بهره گیری از تکنو لوژی پیشرفته و مرغوب تریت متریال،در حال توسعه محصولات خود است.هدف از تولیدات این محصولات توسعه و بهبود پوشش های سقفی در جهت افزایش ارزش املاک مشتریان است.

مشخصات تماس

کارخانه:شهرک صنعتی شمس آباد-بلوار نگارستان-خ دی-پ31

تلفن :02155449763

همراه : 09121717911

با مدیریت مجموعه تماس و کاملا رایگان مشاوره بگیرید

Website Traffic

آمار بازدید سایت

بالا