ورق رنگي چيست؟

ورق رنگی در حقیقت ورق های فلزی گالوانیزه بوده که با تکنیک های خاصی رنگ آمیزی مي‌شوند.

فرايند توليد ورق رنگي

كلاف هاي گالوانيزه كه در بخش توليد ورق گالوانيزه توليد شده بودند، براي ورق سازي آماده مي‌شوند. سطح ورقه ها پوليش، با انجام اين كار، چربي ها و ناخالصي هاي سطح فلزي آن ها از بين مي‌رود. چربي هاي روي ورقه ها كاملا پاك شده و با غلتك هاي به خصوصي برس كاري مي‌شوند. برس كاري باعث مي‌شود تا سطح صاف و يكدست شده و براي رنگ آميزي آماده مي‌شوند. ورقه ها با آب شسته شده و با هوا خشك مي‌شوندبراي افزايش مقاومت نسبت به خوردگي و اين كه مواد شيميايي به ورقه ها براحتي بچسبند، مواد شيميايي روي ورق پاشيده شده و در دماي مناسبي خشك مي‌شوندبعد از اين مرحله، ورق براي رنگ كاري آماده مي‌شود. در ابتدا يك رنگ پايه روي ورق زده شده و بعد از اين مرحله وارد كوره پخت مي‌شود. بعد از اين كه ورق ها سرد شدند، رنگي كه تركيبي از پلي استر، اپوكسي ، پلي ونيل كلريد يا پلي اورتان بوده با غلتك به روي ورق كشيده مي‌شود و در نهايت دوباره وارد كوره مي‌شود. محصول نهايي بسيار مقاوم بوده و به شكل پنيري است.  

وزن ورق رنگي 

ورق هاي رنگي به شكل هاي مختلفي مانند شادولين، طرح سفال، هلالي يا سينوسي، هشتي و كركره اي و شيرواني شكل مي‌گيرند. به طور معمول در رنگ هاي كرمي، زرد، قرمز تند، بنفش، صورتي، سبز، نقره اي، سوخته، قهوه اي، قهوه اي سوخته، آبي و سفيد توليد مي‌شوند. هنوز در بسياري از صنايع از اين ورق ها استفاده نمي‌شود. رنگ به ضخامت 20 تا 25 ميكرون به روي ورق و در حدود 7 تا 15 ميكرون به پشت آن زده مي‌شود. ورق ها به ضخامت 20/0 تا 70/0 ميلي متر و 15 رنگ توليد مي‌شوند.

ورق گالوانيزه رنگي

با ورق هاي رنگي مي توان ورق هاي گالوانيزه را توليد كرد كه در رنگ هاي متنوع پيش رنگ كوره اي  توليد مي‌شود. ضخامت ورق هاي گالوانيزه رنگي 18/0 تا 0/7 ميلي متر است و اين ورق ها را مي توان در سقف شيرواني و نماي خارجي ساختمان و همچنين در صنايعي مانند يخچال سازي و خودروسازي و ساير صنايع به كار مي‌رود. وزن ورق گالوانيزه رنگي از 1400 گرم تا 5500 گرم متغير است. 

قیمت ورق گالوانیزه رنگی شیروانی از 10400 ريال تا 105000 ريال متغير است و قیمت ورق گالوانیزه رنگی فولاد مبارکه براساس قيمت روز اول اسفند 1397، 107000 ريال است. قیمت ورق رنگی چینی از 9550 ريال تا 117800 ريال متغير است.

در حال حاضر شرکت ویلا بام یکی از مطرح‌ترین شرکت‌ها در زمینه  فروش و اجرا انواع متریال‌های سقف‌های ساختمانی با بهترین کیفیت است. برخی از چشم‌اندازهای این مجموعه شامل: تامین نیازهای مشتریان و پیشی گرفتن از نیازهای آن‌ها، ارائه و معرفی جدیدترین مدل‌ها و نوآوری‌ها در تولید، به‌کارگیری کارکنان ماهر، دستیابی به کیفیت برتر در ارائه محصول، به دست آوردن اطمینان و اعتماد مشتری، ارائه قیمت‌های منصفانه، همکاری شفاف و ماندگار با مشتریان با در نظر گرفتن اصل احترام، تعامل بر پایه توزیع منصفانه منافع در جهت سود طرفین و پایبندی بر اصول پذیرفته شده و عرف بازرگانی است.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
خواندن 2715 دفعه
تیم بام تایل

گروه ساختمانی بام تایل با سابقه ای دیرین و درخشان در زمینه اجرا و طراحی سقفهای ویلایی و ارایه محصولات به روز و باکیفیت ، در حال حاضر به عنوان یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه توزیع و پخش این گونه محصولات در ایران به فعالیت می پردازد .

برچسب‌ها

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

کانال سنگریزه المتاینستاگرام بام تاییل تلگرام بام تایل

درباره بام تایل

گروه تولیدی بام تایل با هدف تولید محصولاتی که منجر به صرفه جویی اقتصادی در رقابت با محصولات وارداتی میشود،تاسیس گردیده است .بام تایل با بهره گیری از تکنو لوژی پیشرفته و مرغوب تریت متریال،در حال توسعه محصولات خود است.هدف از تولیدات این محصولات توسعه و بهبود پوشش های سقفی در جهت افزایش ارزش املاک مشتریان است.

مشخصات تماس

کارخانه:شهرک صنعتی شمس آباد-بلوار نگارستان-خ دی-پ31

تلفن :02155449763

همراه : 09121717911

با مدیریت مجموعه تماس و کاملا رایگان مشاوره بگیرید

Website Traffic

آمار بازدید سایت

بالا