هر آنچه که در مورد آندولین و آندوویلا باید بدانیم

ورقهای آندولین و آندوویلا یکی از متریالهای سقف های شیبدار هستند که برای سقف هر خانه یا ویلایی ایده آل محسوب می شوند. این متریال ها از یک فناوری منحصر به فرد برخوردار هستند که الیاف سلولزی و قیر انتخابی را ترکیب کرده و می توانند روی تخته سه لایه یا یک سقف موجود نصب شوند.

محصولات با کیفیت و استاندارد و رضایت بالای مشتریان باعث شده است که شرکت آندولین جزو نفرات اول در صنعت تولید متریال سقف شیروانی با قیر اشباع شده در جهان باشد. امروزه میلیون ها نفر در بیش از 120 کشور در سراسر دنیا اعتماد پوشش سقف شیروانی خانه ها و ویلاهای خود را به سیستم سقف شیبدار آندولین می سپارند.

مزایای سیستم های بام onduline and onduvilla

ورق های قیری و لوازم جانبی پشت بام آندولین و آندوویلا بسیار سبک وزن هستند (فقط 3 کیلوگرم در هر متر مربع) و باعث نصب سریع و آسان روی سقف شیروانی می شوند. این محصول به دلیل عملکرد ضد آب بودن به واسطه ی داشتن لایه ی ایزوگام اشباع شده و همچنین لایه ی سلولز از طرف شرکت تولیدی آندولین تضمین کیفیت شده است. سیستم سقف شیبدار اندولین ثابت به مقاومت در برابر بادهای قوی (تا 260 کیلومتر در ساعت) می باشد.

آندولین با آب و هوای گرم و سرد کاملا سازگار است و مواد موجود در آندوویلا و آندولین باعث می شود تا در برابر هر گونه شرایط جوی کاملا مقاوم باشد، ایجاد درجه حرارت راحت در داخل ساختمان و وجود الیاف کامپوزیت موجود در آندولین و آندوویلا به کاهش سر و صدای محیط داخل ویلا نیز کمک می کند. به خصوص در بارش شدید باران، مانع از ورود صدا به داخل سازه ها می شود.

نصب سریع و امتیازات دیگر آندولین و آندوویلا

  • وزن سبک و در عین حال مقاوم
  • مقاوم در برابر باد شدید
  • ایجاد عایق حرارتی بالا
  • سازگار با محیط زیست
  • طیف رنگی زیبا
  • تنوع در شکل ظاهری
  • قیمت مناسب و ایده ال در مقابل متریال های وارداتی دیگر

ورق های اصلی قیر موجدار

شرکت تولیدی آندولین و آندوویلا دارای دانش کارشناسی بالا و اکیپ تعلیم دیده ی اجرایی جهت شرایط آب و هوایی مختلف و برنامه های کاربردی برای انواع سقف شیبدار می باشد. کارشناسان شرکت تولیدی آندوویلا از خواسته های مشتریان و مصرف کنندگان سیستم آندولین آگاهی کامل دارند. این شرکت تولیدی دانش و آگاهی را با استفاده از ادامه اختراعات و رشد در خرید سیستم های بام ارزان قیمت در سرتاسر جهان به کار گرفته است.

ترکیب منحصر به فرد در تولید ورق های آندولین و آندوویلا

ورق بام آندولین و آندوویلا از مواد قیری تقویت شده با الیاف سلولزی و رزین ترموست تشکیل شده است. همچنین دارای یک فناوری منحصر به فرد در ترکیبات اختصاصی و پیش رنگدانه ای هستند که توسط شرکت آندولین اختراع شده است.

قدرت فن آوری تک لایه

آندولین از قیر طبیعی ورق های موجدار به شکل مساوی و مدل کرکره ای سینوسی تولید شده است. دوام و عملکرد عالی در شرایط فضای باز سقف شیروانی به روش های تولید و مشخصات فنی متریال بستگی دارد. مواد آندولین به عنوان یک تولید تک لایه با ارائه عملکرد فنی برتر و عمر طولانی تر در مقابل فن آوری چند لایه و تک لایه با تکنولوژی مقاوم در برابر ورقه ورقه شدن در طول زمان و تضمین سطح ثابت از رنگ و کیفیت را برای مشتریان به ارمغان آورده است.

مزایای آندولین

  • گواهینامه کیفی محصول
  • برش، شکل دهی و نصب آسان
  • ضمانت آب بندی 10 ساله
  • خواص عالی حفظ رنگ
  • مقاومت در برابر بادهای شدید
  • استاندارد کیفیت از اروپا
  • عایق بندی بالا و عملکرد جذب صدا
  • زنگ نمی زند، پوسیده نمی شود و شکننده نمی شود
  • در 4 رنگ حساس به محیط زیست تولید شده است
  • انعطاف پذیر، ایده آل برای پروژه های نوسازی
  • قدمت تولید جهانی بیش از 75 سال

آندوویلا در سال 1944 برای اولین بار در فرانسه تولید شد و آندولین به عنوان پیشگام در بام کامپوزیت با وزن سبک شروع به کار کرد. این گروه به سرعت در کل دنیا تکامل یافت و در این راه به نوآوری دست یافت. امروزه شرکت آندولین در بیش از 120 کشور جهان فعالیت و نمایندگی دارد و با استفاده از شبکه قدرتمند شرکت های خود، به مشتریان خود خدمات عالی تری را ارائه می دهد. شرکت آندولین در حال حاضر حدود 1600 نمایندگی در سرتاسر جهان دارد.

ورق آندوویلا به منظور ارائه یک سبک از سقف شیروانی جذاب برای خانه های ویلایی و حفاظت از محیط زیست با تحقیق و بررسی کارشناسان سقف ویلا به مرحله ی تولید انبوه در اکثر کشورها رسیده است. یکی از موارد قابل توجهی که باعث شده آندوویلا از متریال های سنتی فراتر باشد، مقاومت در برابر وزش باد و محافظت در برابر باران تند ناشی از باد است.

ورق آندوویلا از کامپوزیت آسفالت با هسته مات فیبر ساخته شده است. این فن آوری کامپوزیت سبک وزن در 70 سال گذشته توسط شرکت آندولین در سایر مواد بام با نتایج برجسته استفاده شده است. روکش رنگی موجود در آندوویلا که بر اساس چندین دهه تحقیق و آزمایش استوار است، لایه دیگری از محافظت را ارائه می دهد.

نکات مربوط به نصب

در مرحله ی نصب ورق آندوویلا باید دقت زیادی اعمال گردد، چون آندولین و آندوویلا متریال نرم محسوب می شوند. تراز بودن سقف، نوع چوب که هم می تواند چوب چهار تراش روسی باشد و هم می تواند از چوب او-اس-بی 12 میل استفاده شود تا با مشکلاتی مثل شکستن آندوویلا و نا تراز بودن مواجه نشوید تا عمر ورق آندوویلا بیشتر باشد. البته در رابطه با سیستم زیرسازی آندوویلا طبق استاندارد اجرایی پیشنهاد متخصصان گروه تولیدی بام تایل این است که حدالامکان از چوب او-اس-بی استفاده شود به دلیل اینکه زمانی که چوب او-اس-بی روی خرپاسازی و تیر ریزی نصب می شود سقف شیروانی کاملا پوشش داده می شود و می توان به راحتی روی سقف راه رفت. ولی زمانی که چوب چهارتراش با فاصله روی سقف شیروانی نصب می شود تردد روی سقف باید کمتر شود و زمان تردد روی سقف نیز روی گام هایی که چوب نصب شده تردد صورت بگیرد تا سقف شیروانی از نظر آب بندی با مشکل مواجه نشود.

سیستم های آندولین

ورق آندوویلا یک محصول خاص و منحصر به فرد با ورق های پوششی بسیار زیبا است که کاملاً ضد آب می باشد، این سیستم به هیچ لایه ی محافظ دیگری نیاز ندارد. نصب ورق آندوویلا بسیار آسان و سریع صورت می گیرد ولی باید توسط اکیپ اجرایی متخصص و تعلیم دیده مراحل زیرسازی و نصب ورق اجرا شود. آندوویلا نمای ظاهری زیبایی به انواع سازه های ویلایی می بخشد. ورق آندوویلا کاملا سازگار با محیط زیست است زیرا از مواد بازیافت شده ساخته می شود. با اجرای متریال آندوویلا پوشش سقف مطلوب، بادوام و سبک و شیک را تجربه می کنید.

* زیبایی

* نصب سریع

* وزن سبک

* عایق حرارتی

* سازگار با محیط زیست

مزایای آندوویلا

  • ضد آب عالی
  • عملکرد آکوستیک خوب
  • عایق حرارتی
  • نصب سریع و محافظت آسان

گروه تولیدی بام تایل با تفکری نو و با تکنولوژی روز، پیشرو در صنعت آندوویلا و آندولین می باشد.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
خواندن 1430 دفعه
محتوای بیشتر در این بخش: « اجرای آردواز شیروانی
تیم بام تایل

گروه ساختمانی بام تایل با سابقه ای دیرین و درخشان در زمینه اجرا و طراحی سقفهای ویلایی و ارایه محصولات به روز و باکیفیت ، در حال حاضر به عنوان یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه توزیع و پخش این گونه محصولات در ایران به فعالیت می پردازد .

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

کانال سنگریزه المتاینستاگرام بام تاییل تلگرام بام تایل

درباره بام تایل

گروه تولیدی بام تایل با هدف تولید محصولاتی که منجر به صرفه جویی اقتصادی در رقابت با محصولات وارداتی میشود،تاسیس گردیده است .بام تایل با بهره گیری از تکنو لوژی پیشرفته و مرغوب تریت متریال،در حال توسعه محصولات خود است.هدف از تولیدات این محصولات توسعه و بهبود پوشش های سقفی در جهت افزایش ارزش املاک مشتریان است.

مشخصات تماس

کارخانه:شهرک صنعتی شمس آباد-بلوار نگارستان-خ دی-پ31

تلفن :02155449763

همراه : 09121717911

با مدیریت مجموعه تماس و کاملا رایگان مشاوره بگیرید

Website Traffic

آمار بازدید سایت

بالا