معرفی کامل سقف شیب دار شینگل

آیا تفاوت سقف های شیب دار با سقف های صاف را می دانید؟ اصولا در مناطقی که دارای آب و هوای متعادلی هستند و بارش برف و باران بیشتر از مناطق دیگر حتی زودتر می باشد مانند شمال کشور برای سقف ویلاهای خود از سقف شیب دار استفاده می کنند اما تنها کاربرد سقف های شیب دار برای پوشاندن سقف های ویلایی نیست بلکه از سقف های شیب دار برای پوشش سقف ها در پمپ بنزین، سالن های ورزشی و ... نیز استفاده می گردد.

استفاده از سقف های شیبدار به جای سقف های صاف این است که در صورت بارش برف و نشستن برف بر روی سقف صاف، این نوع از سقف ها نمی توانند وزن برف را تحمل کنند و ممکن است ویلای شما دچار آسیب دیدگی و خسارت شود به همین دلیل امروزه برای ساخت سقف های ویلاها و یا جاهای دیگر از سقف های شیب دار استفاده می کنند اما سقف های شیب دار دارای انواع گوناگونی هستند که یکی از انواع این سقف ها ، سقف های شیب دار شینگل هستند. سقف های شیب دار شینگل یکی از رایج ترین سقف ها برای پوشش بام های شیب دار در انواع ساختمان ها مانند ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری و ... می باشند.

جنس سقف های شیب دار شینگل

جنس سقف های شیب دار شینگل از قیر فرآوری شده می باشد که برای پوشش سقف های شیب دار بسیار فوق العاده می باشد. علاوه بر اینکه در ساخت این سقف های شیب دار شینگل از قیر فرآوری شده استفاده شده است از مشتقات نفت، سیلیس و لایه های مختلفی نیز استفاده شده است که کیفیت و مرغوبیت این محصول را تا حد بالایی افزایش داده است از همین رو مواردی مانند مقاومت در برابر ضربه، وزش باد، تغییرات آب و هوایی و ایزولاسیون در برابر تغییر شرایط جوی به خوبی در طراحی و ساخت این سقف های شیب دار شینگل رعایت شده است.

مقاومت سقف های شیب دار شینگل

سقف های شیب دار شینگل دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و این مقاومت بالا که سقف های شیب دار شینگل دارند به این دلیل است که در طراحی و ساخت این سقف های شیب دار از لایه ای از فایبرگلاس استفاده شده است جالب است بدانید که رنگ پردازی سطح سقف های شیب دار شینگل با استفاده از گرانول های سنگی صورت می گیرد علاوه بر این سقف های شیب دار شینگل دارای ثبات رنگی بالایی هستند و این ثبات رنگی نیز به دلیل استفاده از گرانول های سنگی در طراحی و ساخت این سقف های شیب دار شینگل می باشد. میزان شیبی که برای نصب سقف های شیب دار شینگل مورد نیاز می باشد حداقل 20 درجه می باشد. از این لحاظ که دائما باید از این سقف های شیب دار شینگل مراقبت و نگهداری کنید تا آسیبی به آنها وارد نشود به هیچ وجه نگران نباشید چرا که سقف های شیب دار شینگل به گونه ای طراحی شده اند که دقیقا برعکس این چیزی هستند که شما فکر می کنید به این دلیل که در برابر عوامل خارجی بسیار مقاوم و با دوام هستند و حتی جالب است بدانید که این سقف های شیب دار شینگل تا چندین سال پیاپی نیازی به نگهداری و مراقبت ندارند.

مقاومت در برابر بارش برف و باران

شاید فکر کنید که با گذشت چندین سال با بارش باران و برف، آب به لایه های زیرین سقف های شیب دار شینگل نفوذ خواهد کرد اما لازم است بدانید سقف های شیب دار شینگل علاوه بر اینکه در برابر بارش برف و باران مقاوم هستند به هیچ وجه اجازه نمی دهند که آب به داخل آنها نفوذ کند و به لایه های زیرین برسد. همانطور که اشاره کردیم سقف های شیب دار شینگل دارای ثبات رنگی بالایی می باشند اگر بخواهیم بیشتر در مورد ثبات رنگی سقف های شیب دار شینگل صحبت کنیم باید بگوییم که این مقاومت در رنگ سقف های شیب دار شینگل تا حدی می باشند که به طرز باورنکردنی در برابر تابش شدید خورشید و اشعه های خورشید به هیچ وجه از بین نخواهند رفت و حتی سقف های شیب دار شینگل دچار رنگ پریدگی و تغییر رنگ نیز نخواهند شد و همچنان به زیباسازی چهره و ظاهر ویلای شما ادامه خواهند داد.

تنوع رنگی بالا سقف شیبدار

علاوه بر تمامی اینها یکی دیگر از ویژگی هایی که جزء ویژگی های منحصر به فرد سقف های شیب دار شینگل محسوب می شود این است که با نصب سقف های شیب دار شینگل بر روی سقف ویلای خود و یا هر جای دیگری به راحتی می توانید بر روی آنها راه بروید. سقف های شیب دار شینگل دارای تنوع رنگی بالایی هستند و در ابعاد متفاوتی طراحی و ساخته می شوند و علاوه بر اینها در استفاده از لایه های مختلف برای ساخت سقف های شیب دار شینگل به داشتن ظاهری طبیعی و زیبا تاکید فراوانی شده است.

کابرد سقف های شیبدار و شینگل

سقف های شیب دار شینگل قابل استفاده و نصب بر روی تمامی سقف ها به علاوه سقف های شیب دار پیچیده هستند چرا که به گونه ای طراحی و ساخته شده اند تا دارای انعطاف بالایی باشند. البته ویژگی انعطاف پذیری سقف های شیب دار شینگل یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد در طراحی این نوع از سقف های شیب دار می باشد چرا که سایر سقف ها دارای چنین انعطاف پذیری بالایی نیستند. همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم سقف های شیب دار شینگل نیازی به مراقبت و نگهداری ندارند و طی چند سال پیاپی می توانند بدون نگهداری و مراقبت مورد استفاده قرار بگیرند چرا که دارای طول عمر و دوام بالایی هستند و وجود ویژگی طول عمر و دوام بالا در این سقف های شیب دار شینگل را مدیون استفاده از موادی مانند قیر فرآوری شده، سیلیس، مشتقات نفتی و سایر لایه های استفاده شده در ساخت این نوع از سقف های شیب دار هستیم. عملکرد سقف های شیب دار شینگل به گونه ای می باشد که می توانند سقف ساختمان، ویلا و یا هر جای دیگر را به طور کامل آب بندی کنند چرا که سقف های شیب دار شینگل در تمامی جهات اور لب می باشند. حتی میتوان دودکش های سقف ساختمان، ویلا و ... را سقف های شیب دار شینگل پوشش داد و آب بندی کرد.

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
خواندن 4863 دفعه
تیم بام تایل

گروه ساختمانی بام تایل با سابقه ای دیرین و درخشان در زمینه اجرا و طراحی سقفهای ویلایی و ارایه محصولات به روز و باکیفیت ، در حال حاضر به عنوان یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه توزیع و پخش این گونه محصولات در ایران به فعالیت می پردازد .

برچسب‌ها

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

کانال سنگریزه المتاینستاگرام بام تاییل تلگرام بام تایل

درباره بام تایل

گروه تولیدی بام تایل با هدف تولید محصولاتی که منجر به صرفه جویی اقتصادی در رقابت با محصولات وارداتی میشود،تاسیس گردیده است .بام تایل با بهره گیری از تکنو لوژی پیشرفته و مرغوب تریت متریال،در حال توسعه محصولات خود است.هدف از تولیدات این محصولات توسعه و بهبود پوشش های سقفی در جهت افزایش ارزش املاک مشتریان است.

مشخصات تماس

کارخانه:شهرک صنعتی شمس آباد-بلوار نگارستان-خ دی-پ31

تلفن :02155449763

همراه : 09121717911

با مدیریت مجموعه تماس و کاملا رایگان مشاوره بگیرید

Website Traffic

آمار بازدید سایت

بالا