لمبه چوبی چيست؟

لمبه چوبي از روزگاران قديم در معماري ايران جايگاه خاصي داشته است. هميشه معماران ايراني بنا به دلايلي مانند نصب سريع و آسان و دوام بالا و زيبايي به لبمه چوبي توجه خاصي داشته‌اند.

طي ساليان گذشته از لمبه چوبي بسيار زياد استفاده مي‌كردند و در اكثر اوقات در رنگ ها و اشكال مختلفي توليد مي‌شد. خريداران مي‌توانند لمبه چوبي را در طرح‌ها و اندازه‌هاي گوناگون سفارش دهيد.

شما با لمبه چوبي مي‌توانيد دكوراسيون خانه خود را متحول كنيد. امروزه لمبه چوبي تا حدي به دست فراموشي سپرده شده است.  لمبه چوبي مي‌تواند دكوراسيون داخلي منزل را زيبا و شيك نشان دهد.

مزاياي لمبه چوبي

  • عايق حرارتي

  • ضد امواج مضر

  • دوام و عمر بسيار بالا

  • محيط دوست و سازگار با محيط دوست

لمبه چوبي از بهترين چوب‌ها تهيه شده و از اتلاف انرژي موجود در خانه جلوگيري مي‌كند. اين محصول مي‌تواند مانعي در برابر امواج مضري است كه از دكل هاي مخابراتي ارسال مي‌شود.عمر بالايي دارند و رطوبت و نور خورشيد نيز نمي‌تواند بدان آسيبي وارد كند. كاملا محيط دوست بوده و حتي از درختان روسي تهيه مي‌شود.

درختاني كه براي تهيه لمبه بريده مي‌شوند، به صورت صنعتي كاشته مي‌شود و صنايع چوب ايران نيز از اين نوع درختان استفاده مي‌كنند. با كمترين انرژي بريده شده و براي ساخت مصنوعات چوبي مفيد هستند.

بهترين گزينه جهت پوشش‌هاي سقف كاذب است كه مزاياي منحصربفردي دارد. كيفيت لمبه راش بسيار بالاست و به همين دليل در برابر عوامل جوي بسيار مقاوم است.

اكثر لمبه‌هاي چوبي در ضخامت‌هاي 16 و13 ميليمتر توليد مي‌شوند و براساس ميزان ضخامت، كاربري هاي متفاوتي دارند.

اسكلت بسيار محكم لمبه چوبي

در ابتدا از پروفايل‌هاي فلزي اسكلت آن مشخص شده و چوب هاي راش به آن وصل شده و در انتها، لمبه روي آن نصب مي شود. كليه اجزاي تشكيل دهنده با ميخ چوب بهم متصل مي‌شوند.

لمبه چوبي در رنگ‌هاي متنوعي توليد مي‌شود.

مهم ترين موارد مصرف

  • دكوراسيون محل زندگي و محل كار
  • پوششي مناسب جهت ويلا و ساختمان
  • پوششي براي سقف ويلا
  • كف سوناي خشك
  • پوشش داخلي آلاچيق‌ها

دليل استفاده از لمبه چوبي در ساختمان‌ها

ساختمان را زيبا و شيك نشان مي‌دهد. ضد صدا بوده و بهترين عايق در برابر گرما و سرما و گرد و خاك بود و زماني كه به كار برده مي‌شود، ديگر لزومي ندارد كه از گچ و رنگ و خاك و ساير مصالح ساختماني استفاده شود. بهترين جايگزين براي مصالح شيميايي و قديمي بوده كه تا بحال استفاده مي‌شده است.

در حال حاضر شرکت ویلا بام یکی از مطرح‌ترین شرکت‌ها در زمینه  فروش و اجرا انواع متریال‌های سقف‌های ساختمانی با بهترین کیفیت است. برخی از چشم‌اندازهای این مجموعه شامل: تامین نیازهای مشتریان و پیشی گرفتن از نیازهای آن‌ها، ارائه و معرفی جدیدترین مدل‌ها و نوآوری‌ها در تولید، به‌کارگیری کارکنان ماهر، دستیابی به کیفیت برتر در ارائه محصول، به دست آوردن اطمینان و اعتماد مشتری، ارائه قیمت‌های منصفانه، همکاری شفاف و ماندگار با مشتریان با در نظر گرفتن اصل احترام، تعامل بر پایه توزیع منصفانه منافع در جهت سود طرفین و پایبندی بر اصول پذیرفته شده و عرف بازرگانی است.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
خواندن 2425 دفعه
تیم بام تایل

گروه ساختمانی بام تایل با سابقه ای دیرین و درخشان در زمینه اجرا و طراحی سقفهای ویلایی و ارایه محصولات به روز و باکیفیت ، در حال حاضر به عنوان یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه توزیع و پخش این گونه محصولات در ایران به فعالیت می پردازد .

برچسب‌ها

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

کانال سنگریزه المتاینستاگرام بام تاییل تلگرام بام تایل

درباره بام تایل

گروه تولیدی بام تایل با هدف تولید محصولاتی که منجر به صرفه جویی اقتصادی در رقابت با محصولات وارداتی میشود،تاسیس گردیده است .بام تایل با بهره گیری از تکنو لوژی پیشرفته و مرغوب تریت متریال،در حال توسعه محصولات خود است.هدف از تولیدات این محصولات توسعه و بهبود پوشش های سقفی در جهت افزایش ارزش املاک مشتریان است.

مشخصات تماس

کارخانه:شهرک صنعتی شمس آباد-بلوار نگارستان-خ دی-پ31

تلفن :02155449763

همراه : 09121717911

با مدیریت مجموعه تماس و کاملا رایگان مشاوره بگیرید

Website Traffic

آمار بازدید سایت

بالا