عایق‌های معدنی در صنعت ساختمان

منابع انرژی امروزه خیلی کاربرد دارد اما بسیار کمیاب شده‌اند از این‌رو باید به دنبال راهی برای یک انرژی جایگزین مفید برای بهینه‌سازی مصرف منابع باشیم تا مصرف انرژی را تا حداقل کاهش دهیم. اما در کشور خودمان بیشترین استفاده انرژی در صنعت ساخت‌و‌ساز ساختمان‌های اداری و مسکونی است به همین دلیل ساختمان‌سازان برای به حداقل رساندن کاهش مصرف این انرژی از عایق‌های مختلفی استفاده میکنند.

بهترین گزینه برای بهینه‌سازی مصرف انرژی و آسیب نرسیدن به محیط زیست استفاده از عایق‌های معدنی است که تاثیر مثبتی در ساخت‌و‌ساز ساختمانی محسوب میشود. مهم‌ترین دلیل استفاده از عایق‌های معدنی این است که از الیاف‌های طبیعی ساخته شده و هیچگونه آسیبی به محیط زیست نمیرساند. از ویژگی‌های دیگر عایق‌های معدنی میتوان به مقاومت حرارتی بالایی که دارد اشاره کرد زیرا بیشترین و بالاترین نقطه ذوب 2000 درجه فارنهات میباشد عایق‌های معدنی انواع مختلفی دارند که پرکاربرد‌ترین آنها پشم شیشه، پشم سنگ و پشم سرباره میباشد.

پشم سنگ

پشم سنگ از سنگ بازالت تشکیل شده است که مواد اصلی آن از بازمانده فعالیت‌های آتش‌فشانی است که در دسته‌ی سنگ‌های آذین قرار دارد. پشم سنگ از نوعی الیاف معدنی و نوعی عایق صوتی تشکیل شده است که 97 درصد از الیاف و 3 درصد از زرین و روغن برای فرم دادن الیاف استفاده میشود. تولید پشم سنگ به گونه‌ای است که در دمای 1500 درجه سانتیگراد ذوب میشود و با الیاف ترکیب میشود.

یکی دیگر از کاربرد‌های مهم پشم سنگ مقاوم بودن در برابر حرارت و آتش‌سوزی است نوعی عایق کند‌سوز  بکار گرفته میشود. پشم سنگ به دلیل طبیعی بودن و استفاده از الیاف طبیعی هیچگونه آسیبی به محیط زیست نمی‌زند.

پشم شیشه

پشم شیشه استفاده‌های بیشتری نسبت به سایر عایق‌ها دارد. این عایق از الیاف‌های طبیعی و شیشه‌های ذوب شده در دمای بالا تولید میشود و مقاومت بالایی در برابر آتش دارد این عایق در هنگام تولید هیچگونه گازهای سمی تولید نمیکند. پشم شیشه برای کاربرد‌های متفاوتی استفاده میشود که در عرصه‌های مختلف به بازار به‌صورت رولی یا پانل ارائه میشود.

این عایق حرارتی قابلیت جذب رطوبت را دارد و سطوح استفاده شده را در برابر نم و قارچ‌ها و باکتری‌ها محافظت میکند. وزن بسیار سبکی دارد و از چگالی‌های مختلف تشکیل شده است که بیشتر برای سقف‌ها و دیوار‌ها استفاده میشود.

پشم سرباره

نوعی پشم معدنی است که از سرباره کوره بلند بدست می‌آید و در صنعت ساخت عایق‌های حرارتی و صوتی یکی از بهترین‌ها میباشد. 30 درصد از حجم تشکیل‌دهنده این عایق را سیلیس تشکیل میدهد که باعث رشته رشته شدن الیاف پشم سرباره میشود. این عایق حرارتی، حرارت را تا دمای 800 درجه سانتی گراد تحمل میکند.

در حال حاضر شرکت بام تایل یکی از مطرح‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید و فروش انواع سقف‌های شیبدار با بهترین و باکیفیت‌ترین متریال است. برخی از چشم‌اندازهای این مجموعه شامل: تامین نیازهای مشتریان و پیشی گرفتن از نیازهای آن‌ها، ارائه و معرفی جدیدترین مدل‌ها و نوآوری‌ها در تولید، به‌کارگیری کارکنان ماهر، دستیابی به کیفیت برتر در ارائه محصول، به دست آوردن اطمینان و اعتماد مشتری، ارائه قیمت‌های منصفانه، همکاری شفاف و ماندگار با مشتریان با در نظر گرفتن اصل احترام، تعامل بر پایه توزیع منصفانه منافع در جهت سود طرفین و پایبندی بر اصول پذیرفته شده و عرف بازرگانی است.

 

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
خواندن 1803 دفعه
تیم بام تایل

گروه ساختمانی بام تایل با سابقه ای دیرین و درخشان در زمینه اجرا و طراحی سقفهای ویلایی و ارایه محصولات به روز و باکیفیت ، در حال حاضر به عنوان یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه توزیع و پخش این گونه محصولات در ایران به فعالیت می پردازد .

برچسب‌ها

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

کانال سنگریزه المتاینستاگرام بام تاییل تلگرام بام تایل

درباره بام تایل

گروه تولیدی بام تایل با هدف تولید محصولاتی که منجر به صرفه جویی اقتصادی در رقابت با محصولات وارداتی میشود،تاسیس گردیده است .بام تایل با بهره گیری از تکنو لوژی پیشرفته و مرغوب تریت متریال،در حال توسعه محصولات خود است.هدف از تولیدات این محصولات توسعه و بهبود پوشش های سقفی در جهت افزایش ارزش املاک مشتریان است.

مشخصات تماس

کارخانه:شهرک صنعتی شمس آباد-بلوار نگارستان-خ دی-پ31

تلفن :02155449763

همراه : 09121717911

با مدیریت مجموعه تماس و کاملا رایگان مشاوره بگیرید

Website Traffic

آمار بازدید سایت

بالا