خمكاري ورق چيست؟

خمكاري ورق يكي از مهم‌ترين پروسه‌هاي توليد است. با خمكاري مي توان باكس‌هاي فلزي كه براي صنايعي مانند الكترونيكي، الكتريكي، دامداري، كشاورزي و غذايي و ساختمان كاربرد دارد را توليد كرد. سريع‌ترين روش براي توليد باكس‌هاي فلزي است.

خمكاري براي صنايع ساختمان

با خمكاري مي‌توان فلزات را تغيير شكل داد و آن را به شكل مورد نظر تغيير داد. با خمكاري، شكل فلزات تغيير مي‌كند، ولي حجم آن ها بدون تغيير باقي مي‌ماند. حتي در برخي مراحل ضخامت ورق نيز تغيير مي‌كند و در اكثر اوقات ضخامت ورق تغييري نمي‌كند.

كشش و فشار نتيجه خمكاري است. خواص فيزيكي ماده در خمكاري حائز اهميت است. خمكاري در برخي موارد در دماي سرد و در برخي موارد در دماي گرم انجام مي‌شود.

دستگاه پرس ورق

خمكاري ورق با دستگاهي بنام پرس ورق انجام مي‌شود و اين كار، بنام پرس ورق معروف است. هر دستگاه خمكاري از پانچ و سنبه تشكيل شده كه ورق بين اين دو قرار مي‌گيرد. ورق روي سنبه قرار گرفته و سپس با لبه هاي دستگاه خمكاري انجام مي‌شود. در دستگاه هاي CNC با نيروهاي هيدروليكي ورق خم مي‌شود.

شما مي توانيد زاويه خمش را با عمق نيروي وارده تعيين كنيد. مي توانيد با ابزار دقيق و مناسبي زاويه خمش ورق را تعيين كنيد. مي‌توانيد با دستگاه هاي بزرگ خمكاري، ورق هاي بزرگي را خم كنيد.

مي توانيد با دستگاه‌هاي خمكاري پيشرفته، ورق فلزي را خم كرده و حتي در مراحل پيشرفته‌تر، خم هاي ثانويه را روي ورق‌ها اعمال كنيد.

حتي مي توانيد با برشكاري ورق، ورق ها را برش داده براي خمكاري آماده كنيد. نوع قطعه، ابعاد و ضخامت ورق در خمكاري ورق عوامل تاثيرگذاري هستند و عوامل ديگري مانند شعاع خمش، اندازه خمش، انحناي خمش و محل خمش بر خمكاري ورق تاثيرگذار هستند. مهم ترين شكل خمش، خم كردن به شكل V است و در اين نوع خمش مي‌توانيد ورق هاي فلزي را تا 90 درجه تنظيم كنيد.

خمكاري برشي

يكي از مهم‌ترين فرايندهاي برشكاري، خمكاري برشي است كه با سنبه هاي برشي اين كار انجام مي‌شود. خمكاري برشي پيشرفته‌ترين نوع خمكاري است و مي‌توانيد با دستگاه هاي پيشرفته تري، خمش‌هاي 90 درجه را ايجاد كنيد.

براي ايجاد خمش مي‌توان از پدها يا صفحات فشاري استفاده كرد و در اين نوع دستگاه ها مي توان نيروي خمش را كنترل كرد.

در حال حاضر شرکت ویلا بام یکی از مطرح‌ترین شرکت‌ها در زمینه  فروش و اجرا انواع متریال‌های سقف‌های ساختمانی با بهترین کیفیت است. برخی از چشم‌اندازهای این مجموعه شامل: تامین نیازهای مشتریان و پیشی گرفتن از نیازهای آن‌ها، ارائه و معرفی جدیدترین مدل‌ها و نوآوری‌ها در تولید، به‌کارگیری کارکنان ماهر، دستیابی به کیفیت برتر در ارائه محصول، به دست آوردن اطمینان و اعتماد مشتری، ارائه قیمت‌های منصفانه، همکاری شفاف و ماندگار با مشتریان با در نظر گرفتن اصل احترام، تعامل بر پایه توزیع منصفانه منافع در جهت سود طرفین و پایبندی بر اصول پذیرفته شده و عرف بازرگانی است.

 

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
خواندن 2611 دفعه
تیم بام تایل

گروه ساختمانی بام تایل با سابقه ای دیرین و درخشان در زمینه اجرا و طراحی سقفهای ویلایی و ارایه محصولات به روز و باکیفیت ، در حال حاضر به عنوان یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه توزیع و پخش این گونه محصولات در ایران به فعالیت می پردازد .

برچسب‌ها

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

کانال سنگریزه المتاینستاگرام بام تاییل تلگرام بام تایل

درباره بام تایل

گروه تولیدی بام تایل با هدف تولید محصولاتی که منجر به صرفه جویی اقتصادی در رقابت با محصولات وارداتی میشود،تاسیس گردیده است .بام تایل با بهره گیری از تکنو لوژی پیشرفته و مرغوب تریت متریال،در حال توسعه محصولات خود است.هدف از تولیدات این محصولات توسعه و بهبود پوشش های سقفی در جهت افزایش ارزش املاک مشتریان است.

مشخصات تماس

کارخانه:شهرک صنعتی شمس آباد-بلوار نگارستان-خ دی-پ31

تلفن :02155449763

همراه : 09121717911

با مدیریت مجموعه تماس و کاملا رایگان مشاوره بگیرید

Website Traffic

آمار بازدید سایت

بالا