با سقف چوبی ویلاي شیک ومنحصربفردی داشته باشید

ويلاي چوبي

چوب اولين ماده اوليه بود كه بشر اوليه توانست با آن كلبه هاي خود را شكل دهد. چوب به فراواني در طبيعت وجود دارد و درختان جنگل ها بريده و فراوري مي شوند تا خانه هاي چوبي شكل گيرند. در بسياري از كشورهاي پيشرفته جهان اول مانند آمريكا، كانادا، استراليا، ژاپن، يكي از مهم ترين منابع اوليه است كه موجب توسعه پايدار شهري مي شود.

امروزه حتي در ساخت و ساز ساختمان و ويلا از چوب هاي باكيفيتي استفاده مي شود. درختاني كه در مناطق سردسير مي رويند بهترين درختان براي ساخت و سازهاي ويلاها و ساختمان هاي چوبي است.

مزايا و برتري هاي ويلاهاي چوبي

  • كاهش اثرات تخريب كننده الكترومغناطيس بر بدن انسان
  • كاهش آلودگي هاي محيط زيستي
  • ماندگاري بالاي سازه
  • ارزان و مقرون به صرفه بودن
  • مقاومت نسبت به زلزله
  • ساخت و ساز سريع
  • بازگشت سريع و مطمئن سرمايه
  • مطابقت با هر نوع شرايط آب و هوايي
  • زيبايي منحصربفرد

انواع و اقسام كلبه چوبي

  • كلبه تمام چوبي

براي ساختن كلبه تمام چوبي، از سه نوع چوب متفاوت استفاده مي شود. بهترين چوب نراد روسي است كه در ساخت و ساز از آن استفاده مي شود.

بهترين چوب براي پوشش سقف هاست و ساير بخش هاي خانه را نيز مي توان با اين چوب تزئين كرد.  

  • سازه هاي چوبي با فريم فلزي

اسكلت ساختمان از فلز ساخته شده و بعدا ساخت آن، بخش هاي ساختمان از چوب ساخته مي شود.

سقف چوبي باعث مي شود كه ويلا زيبا به نظر برسد. هزينه تمام شده سقف چوبي در مقايسه با ساير سقف ها كم است و از طرف باعث مي شود كه ويلا زيباتر به نظر برسد.

ساكنين ويلا مي توانند از نور طبيعي خورشيد استفاده كنند و نور طبيعي خورشيد هم باعث خواهد شد تا محيط داخلي ويلا متفاوت و زيبا به نظر برسد.

خانه هاي چوبي در مقايسه با خانه هايي با اسكلت فلزي در مدت زمان كوتاهي ساخته مي شوند و البته هزينه ساخت و ساز هم پايين تر است. اين نوع خانه ها در مقايسه با بقيه زيباتر به نظر مي رسند و چشم هر بيننده اي را بخود جلب مي كنند. 

در حال حاضر شرکت بام تایل یکی از مطرح‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید و فروش انواع سقف‌های شیبدار با بهترین و باکیفیت‌ترین متریال است. برخی از چشم‌اندازهای این مجموعه شامل: تامین نیازهای مشتریان و پیشی گرفتن از نیازهای آن‌ها، ارائه و معرفی جدیدترین مدل‌ها و نوآوری‌ها در تولید، به‌کارگیری کارکنان ماهر، دستیابی به کیفیت برتر در ارائه محصول، به دست آوردن اطمینان و اعتماد مشتری، ارائه قیمت‌های منصفانه، همکاری شفاف و ماندگار با مشتریان با در نظر گرفتن اصل احترام، تعامل بر پایه توزیع منصفانه منافع در جهت سود طرفین و پایبندی بر اصول پذیرفته شده و عرف بازرگانی است.

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
خواندن 6574 دفعه
تیم بام تایل

گروه ساختمانی بام تایل با سابقه ای دیرین و درخشان در زمینه اجرا و طراحی سقفهای ویلایی و ارایه محصولات به روز و باکیفیت ، در حال حاضر به عنوان یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه توزیع و پخش این گونه محصولات در ایران به فعالیت می پردازد .

برچسب‌ها

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

کانال سنگریزه المتاینستاگرام بام تاییل تلگرام بام تایل

درباره بام تایل

گروه تولیدی بام تایل با هدف تولید محصولاتی که منجر به صرفه جویی اقتصادی در رقابت با محصولات وارداتی میشود،تاسیس گردیده است .بام تایل با بهره گیری از تکنو لوژی پیشرفته و مرغوب تریت متریال،در حال توسعه محصولات خود است.هدف از تولیدات این محصولات توسعه و بهبود پوشش های سقفی در جهت افزایش ارزش املاک مشتریان است.

مشخصات تماس

کارخانه:شهرک صنعتی شمس آباد-بلوار نگارستان-خ دی-پ31

تلفن :02155449763

همراه : 09121717911

با مدیریت مجموعه تماس و کاملا رایگان مشاوره بگیرید

Website Traffic

آمار بازدید سایت

بالا