بام تايل، نمايندگي ورقهاي وارداتي

شركت بام تايل، نمايندگي ورق هاي وارداتي را دارد و انواع و اقسام ورق هاي وارداتي را وارد كرده و در اختيار شركت هاي پوشش كار سقف هاي شيرواني و سقف هاي ويلاها قرار مي دهد.

شركت بام تايل، كليه ورق هاي وارداتي را با كيفيت بالا وارد كرده و در اختيار شركت ها و افراد قرار مي دهد.

شركت بام تايل، هميشه بهترين و باكيفيت ترين ورق هاي وارداتي سنگريزه اي كه از جنس آلومينيوم و آلوزينك را وارد مي كند. شركت بام تايل، از كشورهاي مختلفي ماننند كانادا، كره، نيوزيلند وارد مي شود كه با برندهايي مثل دكرا، كينگستون، تاپ تايل، و المت در بازار ساختمان ايران از آن ها استفاده مي شود.

شركت بام تايل براي آلاچيق ها، پوشش هاي سقفي را در اندازه هاي مختلف و متفاوتي عرضه مي كند. ورق  هاي دكرا، شينگل، آندوويلا را وارد كرده و در بازار ايران عرضه مي كند.

شركت بام تايل، براي هر نوع پوشش سقفي، انواع و اقسام ورق هايي كه براي پوشش سقف به كار مي رود را وارد مي كند و هميشه بهترين ورق ها را براي استفاده در پوشش سقف ساختمان و ويلا به كار مي برد.

انواع و اقسام ورق ها شامل، ورق روغني، ورق گالوانيزه، ورق سياه، ورق رنگي و ورق اسيدشويي را وارد مي كند و اين نوع ورق ها بهترين و باكيفيت ترين ورق ها بوده و براي پوشش هاي سقفي مناسب است.

بهترين ورق هاي وارداتي براي پوشش سقف ها در مناطق سردسير و باراني كاربرد دارد و مي تواند بهترين محافظ براي سقف به هنگام بارش باشد.

انواع و اقسام ورق ها شامل ورق هاي ذوزنقه اي شكل، شينگل، سينوسي و سفال براي پوشش سقف هاي شيبدار و شيرواني به كار مي رود.

به جهت افزايش آلودگي شهرهاي بزرگ، روند ساخت و ساز در ويلاها در شهرهاي شمالي رو به گسترش است، و به همين دليل ورق هاي   پوششي سقف ويلا و سقف هاي شيبدار متنوع هستند و همين باعث شده كه در شهرهاي شمالي، ويلاها با سرعت هر چه بيشتري احداث شوند. توسعه و گسترش ساخت ويلا، باعث روند رو به رشد ورق هاي وارداتي شده است.

در حال حاضر شرکت ویلا بام یکی از مطرح‌ترین شرکت‌ها در زمینه  فروش و اجرا انواع متریال‌های سقف‌های ساختمانی با بهترین کیفیت است. برخی از چشم‌اندازهای این مجموعه شامل: تامین نیازهای مشتریان و پیشی گرفتن از نیازهای آن‌ها، ارائه و معرفی جدیدترین مدل‌ها و نوآوری‌ها در تولید، به‌کارگیری کارکنان ماهر، دستیابی به کیفیت برتر در ارائه محصول، به دست آوردن اطمینان و اعتماد مشتری، ارائه قیمت‌های منصفانه، همکاری شفاف و ماندگار با مشتریان با در نظر گرفتن اصل احترام، تعامل بر پایه توزیع منصفانه منافع در جهت سود طرفین و پایبندی بر اصول پذیرفته شده و عرف بازرگانی است.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
خواندن 3442 دفعه
تیم بام تایل

گروه ساختمانی بام تایل با سابقه ای دیرین و درخشان در زمینه اجرا و طراحی سقفهای ویلایی و ارایه محصولات به روز و باکیفیت ، در حال حاضر به عنوان یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه توزیع و پخش این گونه محصولات در ایران به فعالیت می پردازد .

برچسب‌ها

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

کانال سنگریزه المتاینستاگرام بام تاییل تلگرام بام تایل

درباره بام تایل

گروه تولیدی بام تایل با هدف تولید محصولاتی که منجر به صرفه جویی اقتصادی در رقابت با محصولات وارداتی میشود،تاسیس گردیده است .بام تایل با بهره گیری از تکنو لوژی پیشرفته و مرغوب تریت متریال،در حال توسعه محصولات خود است.هدف از تولیدات این محصولات توسعه و بهبود پوشش های سقفی در جهت افزایش ارزش املاک مشتریان است.

مشخصات تماس

کارخانه:شهرک صنعتی شمس آباد-بلوار نگارستان-خ دی-پ31

تلفن :02155449763

همراه : 09121717911

با مدیریت مجموعه تماس و کاملا رایگان مشاوره بگیرید

Website Traffic

آمار بازدید سایت

بالا