آشنایی با مدرن‌ترین تکنولوژی در صنعت ساختمان‌سازی (بخش چهارم)

همانطور که در مقالات قبلی اشاره کردیم، خانه‌های پیش‌ساخته بتنی و PVC انواعی از متریال‌های موجود برای اجرا و پیاده‌سازی خانه‌های پیش‌ساخته می‌باشند که خانه‌های پیش‌ساخته بتنی دارای اسکلت فلزی هستند و دیوارهای آن‌ها با بتن پوشانده شده است از این‌رو هم دارای وزن سبکی می‌باشند و هم اینکه از مقاومت بالایی برخوردار هستند اما خانه‌های پیش‌ساخته PVC در کنار طراحی زیبا و منحصربه‌فردی که دارند دارای ویژگی‌های متعددی مانند ضدحریق بودن، مقاوم‌بودن در برابر شرایط مختلف جوی و همچنین جایگزین بی‌نظیری به‌جای عایق‌های صوتی، حرارتی و برودتی می‌باشند. در ادامه به بررسی سایر خانه‌های پیش‌ساخته از نظر نوع متریال می‌پردازیم.

خانه‌های پیش‌ساخته LSF

درواقع LSF سازه بسیار سبکی است که از ورق‌های نازکی از جنس فولادی تولید می‌شود. به سازه‌هایی که با استفاده از این متریال طراحی و ساخته می‌شوند، سازه‌های فولادی سبک می‌گویند. از آن‌جایی که سازه LSF از وزن بسیار سبکی برخوردار می‌باشد با استفاده از آن در ساخت یک خانه پیش‌ساخته نیز می‌توان وزن کل ساختمان را به صورت چشم‌گیری کاهش داد تا در حین بروز زمین‌لرزه نیروی کمتری به ساختمان وارد گردد و آسیب‌ها و صدمات کمتری به ساختمان و افراد وارد گردد چراکه نیروی زلزله با وزن ساختمان رابطه مستقیمی دارد هرچه میزان وزن ساختمان بیشتر باشد میزان نیروی زلزله که به آن وارد می‌شود نیز بیشتر خواهد بود و برعکس.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب خانه‌های پیش‌ساخته LSF این است که اتصالات آن با استفاده از پیچ‌ و مهره به یکدیگر متصل می‌شوند و از جوشکاری در اتصالات استفاده نمی‌گردد. از این‌رو اتصالات این سازه در حین زمین‌لرزه به راحتی از یکدیگر جدا نمی‌شوند و می‌توان گفت که خانه‌های پیش‌ساخته با استفاده از متریال LSF در برابر زلزله از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

خانه‌های پیش‌ساخته چوبی

خانه‌های پیش‌ساخته چوبی نیز مانند سایر متریال‌ها در کارخانه مونتاژ شده و سپس در محل اجرای پروژه ساختمانی به یکدیگر متصل می‌گردد. لازم است بدانید که اجزای سازه پیش‌ساخته چوبی به روش کام و زبانه در یکدیگر به یکدیگر متصل می‌شوند. خانه‌های پیش‌ساخته چوبی مزایای سایر متریال‌ها جهت پیاده‌سازی خانه‌های پیش‌ساخته را ندارند چراکه از مقاومت پایینی برخوردارند به ویژه در برابر آتش.

خانه‌های پیش‌ساخته ساندویچ پانل

شاید با دیدن نام ساندویچ پانل تعجب کرده باشید اما به ورق‌های فولادی که دارای فوم عایق هستند، ساندویچ پانل گفته می‌شود. خانه‌های پیش‌ساخته ساندویچ پانل دارای ویژگی‌های متعددی می‌باشند که از مهم‌ترین و بارزترین ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به وزن سبک و همچنین سرعت بالا در اجرا اشاره کرد. این خانه‌های پیش‌ساخته با کاهش میزان درزها، میزان استفاده از اتصالات را به صورت چشم‌گیری کاهش می‌دهند.

در حال حاضر شرکت بام تایل یکی از مطرح‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید و فروش انواع سقف‌های شیبدار با بهترین و باکیفیت‌ترین متریال است. برخی از چشم‌اندازهای این مجموعه شامل: تامین نیازهای مشتریان و پیشی گرفتن از نیازهای آن‌ها، ارائه و معرفی جدیدترین مدل‌ها و نوآوری‌ها در تولید، به‌کارگیری کارکنان ماهر، دستیابی به کیفیت برتر در ارائه محصول، به دست آوردن اطمینان و اعتماد مشتری، ارائه قیمت‌های منصفانه، همکاری شفاف و ماندگار با مشتریان با در نظر گرفتن اصل احترام، تعامل بر پایه توزیع منصفانه منافع در جهت سود طرفین و پایبندی بر اصول پذیرفته شده و عرف بازرگانی است.

 

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
خواندن 3240 دفعه
تیم بام تایل

گروه ساختمانی بام تایل با سابقه ای دیرین و درخشان در زمینه اجرا و طراحی سقفهای ویلایی و ارایه محصولات به روز و باکیفیت ، در حال حاضر به عنوان یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه توزیع و پخش این گونه محصولات در ایران به فعالیت می پردازد .

برچسب‌ها

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

کانال سنگریزه المتاینستاگرام بام تاییل تلگرام بام تایل

درباره بام تایل

گروه تولیدی بام تایل با هدف تولید محصولاتی که منجر به صرفه جویی اقتصادی در رقابت با محصولات وارداتی میشود،تاسیس گردیده است .بام تایل با بهره گیری از تکنو لوژی پیشرفته و مرغوب تریت متریال،در حال توسعه محصولات خود است.هدف از تولیدات این محصولات توسعه و بهبود پوشش های سقفی در جهت افزایش ارزش املاک مشتریان است.

مشخصات تماس

کارخانه:شهرک صنعتی شمس آباد-بلوار نگارستان-خ دی-پ31

تلفن :02155449763

همراه : 09121717911

با مدیریت مجموعه تماس و کاملا رایگان مشاوره بگیرید

Website Traffic

آمار بازدید سایت

بالا