خانههای پیشساخته LSF
درواقع LSF سازه بسیار سبکی است که از ورقهای نازکی از جنس فولادی تولید میشود. به سازههایی که با استفاده از این متریال طراحی و ساخته میشوند، سازههای فولادی سبک میگویند. از آنجایی که سازه LSF از وزن بسیار سبکی برخوردار میباشد با استفاده از آن در ساخت یک خانه پیشساخته نیز میتوان وزن کل ساختمان را به صورت چشمگیری کاهش داد تا در حین بروز زمینلرزه نیروی کمتری به ساختمان وارد گردد و آسیبها و صدمات کمتری به ساختمان و افراد وارد گردد چراکه نیروی زلزله با وزن ساختمان رابطه مستقیمی دارد هرچه میزان وزن ساختمان بیشتر باشد میزان نیروی زلزله که به آن وارد میشود نیز بیشتر خواهد بود و برعکس.
یکی دیگر از ویژگیهای خوب خانههای پیشساخته LSF این است که اتصالات آن با استفاده از پیچ و مهره به یکدیگر متصل میشوند و از جوشکاری در اتصالات استفاده نمیگردد. از اینرو اتصالات این سازه در حین زمینلرزه به راحتی از یکدیگر جدا نمیشوند و میتوان گفت که خانههای پیشساخته با استفاده از متریال LSF در برابر زلزله از مقاومت بالایی برخوردار هستند.
خانههای پیشساخته چوبی
خانههای پیشساخته چوبی نیز مانند سایر متریالها در کارخانه مونتاژ شده و سپس در محل اجرای پروژه ساختمانی به یکدیگر متصل میگردد. لازم است بدانید که اجزای سازه پیشساخته چوبی به روش کام و زبانه در یکدیگر به یکدیگر متصل میشوند. خانههای پیشساخته چوبی مزایای سایر متریالها جهت پیادهسازی خانههای پیشساخته را ندارند چراکه از مقاومت پایینی برخوردارند به ویژه در برابر آتش.
خانههای پیشساخته ساندویچ پانل
شاید با دیدن نام ساندویچ پانل تعجب کرده باشید اما به ورقهای فولادی که دارای فوم عایق هستند، ساندویچ پانل گفته میشود. خانههای پیشساخته ساندویچ پانل دارای ویژگیهای متعددی میباشند که از مهمترین و بارزترین ویژگیهای آنها میتوان به وزن سبک و همچنین سرعت بالا در اجرا اشاره کرد. این خانههای پیشساخته با کاهش میزان درزها، میزان استفاده از اتصالات را به صورت چشمگیری کاهش میدهند.
در حال حاضر شرکت بام تایل یکی از مطرحترین شرکتها در زمینه تولید و فروش انواع سقفهای شیبدار با بهترین و باکیفیتترین متریال است. برخی از چشماندازهای این مجموعه شامل: تامین نیازهای مشتریان و پیشی گرفتن از نیازهای آنها، ارائه و معرفی جدیدترین مدلها و نوآوریها در تولید، بهکارگیری کارکنان ماهر، دستیابی به کیفیت برتر در ارائه محصول، به دست آوردن اطمینان و اعتماد مشتری، ارائه قیمتهای منصفانه، همکاری شفاف و ماندگار با مشتریان با در نظر گرفتن اصل احترام، تعامل بر پایه توزیع منصفانه منافع در جهت سود طرفین و پایبندی بر اصول پذیرفته شده و عرف بازرگانی است.