آشنایی با مدرن‌ترین تکنولوژی در صنعت ساختمان‌سازی (بخش سوم)

در مقالات پیشین به طور کامل به بررسی مفهوم خانه‌های پیش‌ساخته پرداختیم و تمامی مزیت‌ها و انواع آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم. اگر بخاطر داشته باشید اشاره کردیم که خانه‌های پیش‌ساخته به طور کلی به دو دسته خانه‌های ماژولار و خانه‌های کانکسی یا کاروانی تقسیم می‌شوند اما از نظر نوع متریال به خانه‌های پیش‌ساخته بتنی، پی‌وی‌سی، LSF، چوبی و ساندویچ پانل تقسیم‌بندی می‌شوند در ادامه این مقاله به بررسی انواع خانه‌های پیش‌ساخته از نظر نوع متریال می‌پردازیم.

انواع خانه‌های پیش‌ساخته براساس نوع متریال

شرایط جوی و آب‌و‌هوایی مختلف موجب شده است تا خانه‌های پیش‌ساخته در انواع متریال‌ها طراحی و پیاده‌سازی شوند. از این‌رو خانه‌های پیش‌ساخته چه از نظر پیش‌ساخته و چه از نظر کانکسی هر یک دارای متریال‌های متعددی می‌باشند. رایج‌ترین متریال‌هایی که برای ساخت و اجرای خانه‌های پیش‌ساخته مورد استفاده قرار می‌گیرند شامل: بتن، PVC، LSF، چوب و ساندویچ پانل می‌باشند که در ادامه به بررسی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

خانه‌های پیش‌ساخته بتنی

در طراحی و اجرای خانه‌های پیش‌ساخته بتنی از فلز به عنوان اسکلت این نوع سازه پیش‌ساخته استفاده می‌شود و از بتن نیز برای پرکردن دیوارها استفاده می‌گردد. شاید با خود فکر کنید که این نوع متریال مورد استفاده در خانه پیش‌ساخته موجب افزایش وزن آن می‌شود اما باید اشاره کنیم که به این دلیل که اسکلت این سازه از نوع فلز و تنها از بتن برای پرکردن دیوارها استفاده شده است این سازه دارای وزن سنگینی نمی‌باشد. فراموش نکنید که یکی از هدف‌ها از طراحی و اجرای خانه‌های پیش‌ساخته مقاومت آن‌ها در برابر زلزله به دلیل وزن کم آن‌ها می‌باشد. بنابراین سعی شده است در تمامی خانه‌های پیش‌ساخته از مواد و مصالح کم وزنی استفاده گردد. علاوه‌بر این مقاومت این متریال در خانه پیش‌ساخته بالاست چراکه از بتن برای پوشاندن دیوارهای آن استفاده شده است و همانطور هم که می‌دانید بتن از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشد. یکی از بهترین ویژگی‌ها و مزیت‌های این نوع خانه‌های پیش‌ساخته این است که برای اجرا نیازی به هیچ‌گونه عملیات ساختمانی ندارد و تنها با اتصال اجزای آن به یکدیگر می‌توان آن را به اتمام رساند و از آن استفاده کرد.

خانه‌های پیش‌ساخته پی‌وی‌سی

یکی از رایج‌ترین متریال‌هایی که از آن‌ها در ساختمان‌سازی استفاده می‌گردد، متریال PVC است. به این دلیل که این متریال هم از نظر طراحی ظاهری واقعا زیبا و بی‌نظیر و همچنین دارای مزیت‌های فنی زیادی می‌باشد اینگونه در بین کاربران، معماران و ساختمان‌سازها دارای محبوبیت است. از ویژگی‌ها و مزیت‌های این متریال در کنار زیبایی چشم‌گیر و طرح مدرنی که دارد می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر شرایط جوی مختلف، ضدحریق بودن و همچنین ایفای نقش عایق‌های صوتی، حرارتی و همچنین برودتی اشاره کرد.

در حال حاضر شرکت بام تایل یکی از مطرح‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید و فروش انواع سقف‌های شیبدار با بهترین و باکیفیت‌ترین متریال است. برخی از چشم‌اندازهای این مجموعه شامل: تامین نیازهای مشتریان و پیشی گرفتن از نیازهای آن‌ها، ارائه و معرفی جدیدترین مدل‌ها و نوآوری‌ها در تولید، به‌کارگیری کارکنان ماهر، دستیابی به کیفیت برتر در ارائه محصول، به دست آوردن اطمینان و اعتماد مشتری، ارائه قیمت‌های منصفانه، همکاری شفاف و ماندگار با مشتریان با در نظر گرفتن اصل احترام، تعامل بر پایه توزیع منصفانه منافع در جهت سود طرفین و پایبندی بر اصول پذیرفته شده و عرف بازرگانی است.

 

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
خواندن 2977 دفعه
تیم بام تایل

گروه ساختمانی بام تایل با سابقه ای دیرین و درخشان در زمینه اجرا و طراحی سقفهای ویلایی و ارایه محصولات به روز و باکیفیت ، در حال حاضر به عنوان یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه توزیع و پخش این گونه محصولات در ایران به فعالیت می پردازد .

برچسب‌ها

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

کانال سنگریزه المتاینستاگرام بام تاییل تلگرام بام تایل

درباره بام تایل

گروه تولیدی بام تایل با هدف تولید محصولاتی که منجر به صرفه جویی اقتصادی در رقابت با محصولات وارداتی میشود،تاسیس گردیده است .بام تایل با بهره گیری از تکنو لوژی پیشرفته و مرغوب تریت متریال،در حال توسعه محصولات خود است.هدف از تولیدات این محصولات توسعه و بهبود پوشش های سقفی در جهت افزایش ارزش املاک مشتریان است.

مشخصات تماس

کارخانه:شهرک صنعتی شمس آباد-بلوار نگارستان-خ دی-پ31

تلفن :02155449763

همراه : 09121717911

با مدیریت مجموعه تماس و کاملا رایگان مشاوره بگیرید

Website Traffic

آمار بازدید سایت

بالا