یک مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی درباره خرید ویلا و زمین در شهرهای شمالی بدون در نظر داشتن شرایط لازم در ایام نوروز هشدار داد.

به گزارش بنانیوز سید قاسم بی نیاز اظهارداشت: متاسفانه برخی افراد سودجو، زمین‌های دارای کاربری کشاورزی را به ویژه در استان‌های شمالی بدون مجوز از مراجع ذی‌صلاح، تفکیک می‌کنند و به معرض فروش می‌گذارند و حتی در مواردی پس از ساخت غیرقانونی ویلا آن را می‌فروشند.

وی افزود: این موضوع موجب شده است بخش قابل توجهی از آگهی‌های نشریات به فروش زمین‌ها و ویلاهای فاقد اسناد مالکیت و مجوز ساخت، اختصاص یابد که وزارت راه و شهرسازی به هموطنان توصیه می‌کند دقت لازم را هنگام خریداری این املاک داشته باشند.

بی نیاز تصریح کرد: در این زمینه استعلام از اداره کل راه و شهرسازی، مشورت با مشاور حقوقی و دیدن اسناد لازم برای خرید زمین و ویلا توصیه می‌شود.

وی با اشاره به نامه دادستان کل کشور درباره تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه برای کاهش تصرفات و تجاوزات به اراضی دولتی در ایام تعطیلات نوروزی، گفت: وزارت‌خانه ما از مدیران کل راه و شهرسازی استان‌‌ها درخواست کرده است که ضمن تعامل و هماهنگی با رؤسای کل دادگستری استان و برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای حفظ حقوق بیت‌المال، نحوه اقدام شعب ویژه، گشت‌زنی نیروهای کشیک و در نهایت آثار و نتایج حاصله را برای مشاور وزیر و نماینده تام‌الاختیار در شورای حفظ حقوق بیت‌المال ارسال کنند.

این مقام مسئول در وزارت راه تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی با مسافرت هموطنان به ویژه به مناطق شمال کشور، افراد فرصت طلب و سودجو مبادرت به فروش زمین‌های کشاورزی به عنوان ویلا یا با کاربری مسکونی می‌کنند که باید از این مساله جلوگیری شود.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
خواندن 6294 دفعه
تیم بام تایل

گروه ساختمانی بام تایل با سابقه ای دیرین و درخشان در زمینه اجرا و طراحی سقفهای ویلایی و ارایه محصولات به روز و باکیفیت ، در حال حاضر به عنوان یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه توزیع و پخش این گونه محصولات در ایران به فعالیت می پردازد .

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

کانال سنگریزه المتاینستاگرام بام تاییل تلگرام بام تایل

درباره بام تایل

گروه تولیدی بام تایل با هدف تولید محصولاتی که منجر به صرفه جویی اقتصادی در رقابت با محصولات وارداتی میشود،تاسیس گردیده است .بام تایل با بهره گیری از تکنو لوژی پیشرفته و مرغوب تریت متریال،در حال توسعه محصولات خود است.هدف از تولیدات این محصولات توسعه و بهبود پوشش های سقفی در جهت افزایش ارزش املاک مشتریان است.

مشخصات تماس

کارخانه:شهرک صنعتی شمس آباد-بلوار نگارستان-خ دی-پ31

تلفن :02155449763

همراه : 09121717911

با مدیریت مجموعه تماس و کاملا رایگان مشاوره بگیرید

Website Traffic

آمار بازدید سایت

بالا